Hui kamala, miten nopeasti syksy meni! Tuntuu, että vielä muutama päivä sitten olisi ollut lokakuu... Nyt ollaan jo aivan liian lähellä joulua ja vuoden vaihdetta.
Olen yrittänyt laittaa joulua koko viikon, mutta eipä ole oikein mielenkiintoa riittänyt. Ainakaan tuolla oman kodin puolella - mitäpä sitä sinne laittamaan, kun siellä yksinäni hengailen. Töiden puolesta joulutohinaa onkin sitten riittänyt. Olen nimittäin jeesaillut kaveriani hänen siivoustöissään koko viikon, sillä hänellä on ollut melkoisesti joulusiivouksia normaalien töidensä lisäksi. Mukavaa olla tarpeellinen edes jollekin.
Nyt oon siivoillut vanhempieni luona, sillä heilläkin meinaa aika loppua kesken jouluvalmisteluissa.
Mulla ei kyllä ole tänä vuonna yhtään joulumieltä. Oon yrittänyt sanoa kaikille, etteivät edes ostaisi mitään lahjoja - en pelkästään sen takia, etten itse haluasi niitä ostaa, vaan kun en vaan tarvitse mitään.
Tuntuu niin hölmöltä viettää joulua "yksin", vaikka kyllähän mä toki vanhenpieni luona notkun pyhien aikaan. Ehkäpä mä vaan kaipaan jotakin parisuhteen tapaista... (niin uskomattomalta kuin se kuullostaakin...)
No, ehkä tästä jotenkin selviää taas. Onpahan ainakin uusi vuosi, jota odottaa.